Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. kadr i płac w wymiarze pełnego etatu
- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 20, listopad 2020 14:08
- Krzysztof Jabłoński
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mrągowie ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Inspektor ds. kadr i płac w wymiarze pełnego etatu
- Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, lub średnie;
- minimalny staż pracy:
- 3 lata – dla osób posiadających wykształcenie średnie,
- 1 rok – dla osób posiadających wykształcenie wyższe,
- posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- dobra znajomość ustawy: Kodeks pracy (oraz aktów wykonawczych do KP), ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych ;
- nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- znajomość funkcjonowania jednostek samorządu terytorialnego oraz znajomość rachunkowości budżetowej;
- dobra znajomość zagadnień dotyczących: nawiązywania i rozwiązywania stosunków pracy, prowadzenia akt osobowych pracowników, naliczania wynagrodzeń pracowników oraz pochodnych od wynagrodzeń zarówno pracodawcy jak i pracowników, naliczanie zasiłków chorobowych, rozliczanie należności z tytułu umowy zlecenia, zgłaszanie pracowników i zleceniobiorców do ubezpieczeń społecznych, dokonywanie ewentualnych korekt sporządzonych zgłoszeń, sporządzanie list wypłat wynagrodzeń i zasiłków chorobowych oraz należności z tytułu umów zleceń;
- znajomość obsługi komputera,
- znajomość obsługi programu WORD, EXCEL, PROGMAN,
- preferowane będą osoby z doświadczeniem pracowniczym w prowadzeniu spraw kadrowych w jednostkach z sektora finansów publicznych, jak również w wykonywaniu naliczeń wynagrodzeń, należności z umów zlecenia, składek i pochodnych od wynagrodzeń, zgłoszeń do ubezpieczeń.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- wykonywanie wszelkich czynności związanych z zatrudnieniem kandydatów do pracy, i prowadzeniem akt osobowych pracowników oraz zmian warunków zatrudnienia,
- zapoznawanie pracowników z przepisami dotyczącymi świadczenia pracy, regulaminami wewnętrznymi,
- kierowanie pracowników na wstępne i okresowe badania lekarskie,
- sporządzanie list płac wynagrodzeń, dodatków do wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, opiekuńczych, naliczanie składek i podatku od wynagrodzeń,
- dokonywanie wszelkich rozliczeń i potrąceń z wynagrodzeń, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego oraz sporządzanie deklaracji i przelewów do ZUS i Urzędu Skarbowego,
- bieżące prowadzenie dokumentacji dotyczącej wypłaconych wynagrodzeń (karty wynagrodzeń, karty rozliczeń podatkowych, karty zasiłkowe,
- sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej funduszu płac,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej funduszu świadczeń socjalnych,
- sporządzanie list należności z tytułów umów zlecenia oraz naliczanie pochodnych od umów zleceń,
- ustalanie według obowiązujących przepisów stażu pracy wpływającego na wysokość dodatku stażowego, nagród jubileuszowych, wymiar okresu wypowiedzenia, wymiar urlopu, uprawnień emerytalnych,
- ewidencjonowanie i kontrolowanie czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności w pracy,
- prowadzenie ewidencji zatrudnionych i zwolnionych pracowników MOPS oraz emerytów i rencistów MOPS,
- prowadzenie spraw związanych z wypadkami przy pracy, w drodze do pracy i z pracy,
- udzielnie pracownikom informacji w zakresie naliczenia wynagrodzenia,
- kontakt z Urzędem Pracy w sprawach związanych z zatrudnianiem osób bezrobotnych,
- prowadzenie spraw związanych z odbywaniem staży absolwenckich,
- sporządzanie sprawozdań wymaganych przez GUS, PEFRON i inne urzędy – dotyczących zatrudnionych i zleceniobiorców,
- dokonywanie okresowej oceny pracowników samorządowych zatrudnionych w MOPS na stanowiskach urzędniczych – na polecenie pracodawcy,
- przygotowywanie rocznych rozliczeń podatkowych,
- prowadzenie spraw dotyczących pożyczek mieszkaniowych z ZFŚS, rozliczanie wpłat poszczególnych rat.
- Warunki zatrudnienia:
- praca biurowa w wymiarze pełnego etatu w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mrągowie,
- praca siedząco-chodząca przy komputerze wyposażonym w monitor ekranowy,
- stanowisko wyposażone w standardowy sprzęt biurowy.
W Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Mrągowie w miesiącu października 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV);
- list motywacyjny;
- kwestionariusz osobowy;
- dokument poświadczający wykształcenie;
- świadectwa pracy, inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje
lub umiejętności, opinie z poprzednich miejsc pracy; - oświadczenie, lub zaświadczenie lekarskie, o braku przeciwwskazań zdrowotnych
do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym; - oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, bądź kopia aktualnego „Zapytania
o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego - osoba wybrana
do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia, w terminie 30 dni od zawarcia umowy o pracę, oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie”
z Krajowego Rejestru Karnego, - oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowych ( załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mrągowie, ul. Wyspiańskiego 1, lub pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript." data-cke-saved-' + path + '\'' + prefix + ':' + addy2535 + '\'>'+addy_text2535+'<\/a>';
//-->
w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego, bądź pocztą na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mrągowie,
ul. Wyspiańskiego 1, 11-700 Mrągowo - z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: inspektor ds. kadr i płac”, w terminie do dnia 3 grudnia 2020r., do godz. 1200.
Aplikacje, które wpłyną do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mrągowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mrągowie: www.mopsmragowo.nowybip.pl, jak również na tablicy ogłoszeń MOPS w Mrągowie.
Więcej informacji na BIP MOPS Mrągowo: http://www.mopsmragowo.nowybip.pl/article/ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-kadr-i-plac-w-wymiarze-pelnego-etatu/#ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-inspektor-ds-kadr-i-plac-w-wymiarze-pelnego-etatu